. Hovedside .

Jarle Waldemar
Jarle-TV1, Jarle-TV2, Jarle-TV3
(2007, 2008, 2009)
Jarle Waldemargir ut kristent barne-TV på DVD. Jarle-TV inneholder musikkvideoer, andakter, drama, dukketeater og trylling. Hver DVD inneholder tre episoder på 25 minutter hver. Egner seg godt som andakt til barnearbeid, eller å lære bevegelser til sanger laget av Jarle.

www.jarlewaldemar.no www.jarle-tv.no

Oslo Soul Children
JUMP
Bli med Oslo Soul Children på konserter og USA-turne - både foran og bak scenen. Hvordan ser det ut når de lager musikkvideoen Start Jumping? Her er også glimt fra den første Soul Children Festivalen, presentasjon av Soul Children konseptet, og koreografi-instruksjon. www.soulchildren.no

Alle mann på dekk
Bli med Maren og Håvard på søndagsskole og båttur + mye annet. Her er det musikkvideoer, singback, karaoke-versjoner, noter, bak kulissene m.m. Denne DVD'en er et eldorado for unger, og for barnekor som er ute etter nytt frisk repertoar.

Medvirkende er Idol-jentene Maren Flotve Birkeland og Tini Flaat i tillegg til Håvard Grytting og Emilie Omland Grimestad. Dessuten stikker Marius Johnsen (Startspilleren, nå i Tyskland) innom for å hilse på.

Emeline og Sunniva
Sammen med deg

Nå er Emeline & Sunniva ute med en DVD som består av musikkvideoer til alle sangene fra CD'en "Sammen med deg". I tillegg er det masse spennende bonusmateriell, hvor du blandt annet kan bli med Emeline & Sunniva på dansetrening og konserter.

Lisa Børud
Snikkelora

Lisas to første CDer er blitt solgt i store opplag. På denne DVD'en får du 12 sanger fra den selvtitulertedebuten og Hjertevenn. Opptakene er gjort der hvor Lisa bor, og vi får følgeLisa på skolen, hjemme, søndagsskolen og andre steder. Inneholder blant annetSkolesang, Snikkelora, Happy, Jeg æ’kke redd og Hjertevenn. Lillesøster Sofie er også med på noen sanger.

Familien Sulebakk
Toppen av alt
TOPPEN AV ALT er familien Sulebakk sin andre barne/familie plate. Den første, RARE TING, kom ut i 2006.TOPPEN AV ALT er svært variert, og svinger innom de fleste stilarter; jazz, boogie, rock, klassisk, pop og rolige ballader. Det er Svein Skulstad som er produsent for plata, og med seg har han kjempeflinke musikere som; Arild Stav på treblås, Andreas Bratlie på trommer, Lars Aghnell på bass, Trond Kleven på tangenter og Elisabeth Ødegård Widmer på vokal. Sangene på plata har et tydelig kristent innhold, men inneholder også sanger med andre aktuelle tema. Det meste av stoffet på denne plata passer UTMERKET for barnekor/ familiekor. Alle tekster og melodier er laget av mamma Barbro, med god hjelp og masse inspirasjon fra barna Sebastian, Bertine og Serlina.

Seven-jentene
Bare herlig

Så er endelig DVD-versjonen av Bare Herlig her! Og for en DVD det er blitt!! Den perfekte gaven til alle unger som er glad i fengende barnemusikk.

Willow Creek
24-7-365

På denne DVD'en er syv av sangene fra Willow Creeks siste CD spilt inn som musikk-videoer med koreografi og karaoke-tekst. Et ypperlig verktøy for barnekorledere, men også en DVD som kan gis direkte til barna. Her formidles Guds kjærlighet som omslutter oss 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året.

Oslo Soul Children
Livsglede2

Her foreligger alle 12 sangene fra Livsglede 2 CD'en på DVD med danseinstruksjoner. Her er det både en konsert-versjon med bevegelser, og en instruksjons-versjon med bevegelser og tekst.

Ypperlig til barnekor og barnekorledere. Produsent er Ragnhild Hiis Ånestad. Koreograf er Mari Kristine Dahl Husby.

Tore Thomassen
Skatteskrin

Barne-dvd fra Tore Thomassen. Her er alle 18 sangene fra hans siste CD, og Tore har med seg 15 barnesangere fra forskjellige kor. Denne DVD'en passer godt til alle unger under skolealder. Ungene sitter klistret til skjermen!

Bjarte Leithaug og Solveig Leithaug
Min båt er så liten

Bli med Solveig og Bjarte, Karina Garnes Reigstad og barn fra Tømmerstø Barnegospel på en flott tur til en øy hvor mye gøy og spennende skjer. Turen starter med buss og båt, og etter dagens opplevelser kommer mange trøtte og glade barn hjem igjen. Et av mange høydepunkt er når Bjarte blir kastet på sjøen!

© 2009 Waldemar Inspirasjon. All rights reserved. Kontakt oss.